Najczęstsze pytania

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

 

Na co zwrócić uwagę podczas wyboru kamery?

 

  • czy Firma, której produkty planujesz kupić jest (jak Dahua) producentem posiadającym własne biura projektowe i fabryki, oraz oddział i serwis w Polsce
  • na rozdzielczość: im wyższa tym lepsza, jakość obrazu, tym więcej szczegółów będzie widocznych
  • na wbudowane czujniki detekcji ruchu, osób, PIR: dzięki nim ustawisz powiadomienia, które otrzymasz, gdy ktoś znajdzie się w obszarze obserwowanym przez kamerę
  • kodowanie zapisu H.265:, dzięki niemu zapiszesz na nośniku dwa razy więcej nagrań niż z kamery bez H.265
  • wbudowany mikrofon i głośnik, dzięki nim możesz porozmawiać z dzieckiem, uspokoić pupila, lub wystraszyć złodzieja
  • polskojęzyczną aplikację, dzięki niej będziesz miał większy komfort z użytkowania urządzeń
  • serwis producenta w Polsce, dający większe bezpieczeństwo i sprawną obsługę reklamacji
  • wsparcie posprzedażowe producenta dla użytkowników (serwis, strona www, infolinia)

 

Z jakich funkcji mogę korzystać używając kamer Dahua?

 

W zależności od modelu:

  • podgląd on-line
  • powiadomienia na smartfon o zdarzeniach przed kamerą (dla kamer z kartą MicroSD lub opcją chmura w postaci nagrania, dla kamer bez karty MicroSD lub opcji chmura w postaci grafiki)
  • zapis nagrań z detekcji na karcie MicroSD lub w „chmurze” (opcja płatna)
  • możliwość zrobienie zdjęcia lub nagrania przez użytkownika aplikacji (zapis w pamięci smartfonu)
  • możliwość kreowania i zarządzania strefami
  • korzystanie z detekcji ruchu, osób
  • korzystanie z komunikacji audio pomiędzy kamerą a smartfonem (dla modeli wyposażonych w głośnik i mikrofon), np. wsparcie osób starszych, opieka nad dziećmi i pupilami

 

Czy aplikacja Lechange i korzystanie z niej są płatne?

 

Nie, Lechange jest darmową polskojęzyczną aplikacją, nie pobieramy opłat za korzystanie z aplikacji oraz za jej aktualizację.

 

Czy mogę zainstalować aplikację Lechange na innym niż smartfon urządzeniu?

 

Tak, dostępna jest wersja aplikacji dla Windows (pod poprzednią nazwą: Easy4ip) dla urządzeń stacjonarnych.

 

Ile kamer mogę podłączyć do jednego konta Lechange?

 

Do jednego konta w aplikacji można podłączyć do 256 urządzeń.

 

Czy mogę równocześnie oglądać obraz z więcej niż jednej kamery? Jeśli tak to obrazy z ilu kamer mogę równolegle oglądać na ekranie aplikacji (smartfonu) Lechange?

 

Na ekranie smartfonu z aplikacją Lechange można równolegle można oglądać obraz z maksymalnie 4 kamer (1/2/3/4).

 

Czy mogę zarządzać kamerą poprzez inną niż Lechange aplikację?

 

Nie, Lechange jest dedykowaną aplikacją do zarządzania kamerami z linii Dahua Consumer, Dahua zapewnia sprawne działanie produktów przy korzystania z tej aplikacji.

 

Skąd mogę pobrać aplikację Lechange?

 

Darmową polskojęzyczną aplikację Lechange możesz pobrać z: www.dahuaconsumer.pl, lub z Google Play (App Store dla iOS).

 

Na jakich urządzeniach mogę zainstalować aplikację Lechange?

 

Aplikację Lechange możesz zainstalować na pracujących w oparciu o Android lub iOS smartfonach oraz tabletach i komputerach z systemem Windows.

 

Czy kamery Dahua dobrze działają w nocy?

 

Dzięki wbudowanym diodom IR i zaawansowanemu algorytmowi podczerwieni kamery zapewniają wyraźny obraz nawet w całkowitej ciemności, w zależności od modelu kamery posiadają podświetlenie nocne o zasięgu 10 lub 30 metrów

 

Jakie korzyści daje korzystanie z usługi chmura?

 

  • Nagrania w chmurze pozostaną zachowane nawet przy całkowitym zniszczeniu kamery (w okresie abonamentu)
  • Otrzymujesz nielimitowaną przestrzeń na nagrania (w okresie abonamentu)

 

Przez jaki okres chmura będzie przechowywała moje nagrania?

 

Oferujemy trzy pakiety, w których nagrania przechowywane są przez 3/7/30 dni

 

Ile urządzeń (kamer) mogę podłączyć do chmury?

 

Do jednego pakietu można podłączyć jedną kamerę.

 

Włożyłem kartę Micro SD, ale nadal nie ma zapisów wideo?

 

  1. Sprawdź, czy karta Micro SD została prawidłowo włożona do gniazda
  2. Przeciągnij w dół palcem stronę główną aplikacji Lechange, aby odświeżyć listę urządzeń
  3. Sprawdź status zapisu klikając kolejno:  > Status zapisu > Urządzenie archiwizujące
    Jeśli karta pamięci ma status „Wyłączony”, kliknij “Włączony”
  1. Możesz również skorzystać z opcji „Sformatuj urządzenie archiwizacji”
  2. Pamiętaj, że urządzenia Dahua obsługują karty MicroSD w formacie FAT32

 

Co jest potrzebne do uruchomienia kamery?

 

  • zasilanie 230V (zasilacz jest w zestawie z kamerą)
  • dostęp do sieci wi-fi z routera pracującego w technologii 2,4GHz
  • aplikacja Lechange (polskojęzyczna, darmowa aplikacja do ściągnięcia np. z Google Play)

 

Jak podłączyć kamerę do konta Lechange?

 

  • Uruchom aplikację Lechange na smartfonie (rekomendujemy pierwsze uruchomienie nowej kamery poprzez aplikację zainstalowaną na smartfonie)
  • Podłącz kamerę do zasilania, poczekaj kilka minut
  • Sprawdź czy kontrolka urządzenia (dioda) świeci się na zielono
  • Jeśli tak to przystąp do konfiguracji kamery do konta Lechange
Array ( [0] => Array ( [id] => 2044 [pageID] => 1746 [parent_t2t] => 1931 [rank] => 2 [templatesID] => 1 [url] => domofony-pytania [enabled] => 1 [showNested] => 0 [lockedCMS] => 0 ) [1] => Array ( [id] => 1931 [pageID] => 1662 [parent_t2t] => 1 [rank] => 2 [templatesID] => 77 [url] => [enabled] => 1 [showNested] => 1 [lockedCMS] => 1 ) ) sections