← Najczęstsze pytania
NAJCZĘSTSZE PYTANIA
Na co zwrócić uwagę podczas wyboru kamery?
- czy Firma, której produkty planujesz kupić jest (jak Dahua) producentem posiadającym własne biura projektowe i fabryki, oraz oddział i serwis w Polsce
- na rozdzielczość: im wyższa tym lepsza, jakość obrazu, tym więcej szczegółów będzie widocznych
- na wbudowane czujniki detekcji ruchu, osób, PIR: dzięki nim ustawisz powiadomienia, które otrzymasz, gdy ktoś znajdzie się w obszarze obserwowanym przez kamerę
- kodowanie zapisu H.265:, dzięki niemu zapiszesz na nośniku dwa razy więcej nagrań niż z kamery bez H.265
- wbudowany mikrofon i głośnik, dzięki nim możesz porozmawiać z dzieckiem, uspokoić pupila, lub wystraszyć złodzieja
- polskojęzyczną aplikację, dzięki niej będziesz miał większy komfort z użytkowania urządzeń
- serwis producenta w Polsce, dający większe bezpieczeństwo i sprawną obsługę reklamacji
- wsparcie posprzedażowe producenta dla użytkowników (serwis, strona www, infolinia)
Z jakich funkcji mogę korzystać używając kamer Dahua?
W zależności od modelu:
- podgląd on-line
- powiadomienia na smartfon o zdarzeniach przed kamerą (dla kamer z kartą MicroSD lub opcją chmura w postaci nagrania, dla kamer bez karty MicroSD lub opcji chmura w postaci grafiki)
- zapis nagrań z detekcji na karcie MicroSD lub w „chmurze” (opcja płatna)
- możliwość zrobienie zdjęcia lub nagrania przez użytkownika aplikacji (zapis w pamięci smartfonu)
- możliwość kreowania i zarządzania strefami
- korzystanie z detekcji ruchu, osób
- korzystanie z komunikacji audio pomiędzy kamerą a smartfonem (dla modeli wyposażonych w głośnik i mikrofon), np. wsparcie osób starszych, opieka nad dziećmi i pupilami
Czy aplikacja Lechange i korzystanie z niej są płatne?
Nie, Lechange jest darmową polskojęzyczną aplikacją, nie pobieramy opłat za korzystanie z aplikacji oraz za jej aktualizację.
Czy mogę zainstalować aplikację Lechange na innym niż smartfon urządzeniu?
Tak, dostępna jest wersja aplikacji dla Windows (pod poprzednią nazwą: Easy4ip) dla urządzeń stacjonarnych.
Ile kamer mogę podłączyć do jednego konta Lechange?
Do jednego konta w aplikacji można podłączyć do 256 urządzeń.
Czy mogę równocześnie oglądać obraz z więcej niż jednej kamery? Jeśli tak to obrazy z ilu kamer mogę równolegle oglądać na ekranie aplikacji (smartfonu) Lechange?
Na ekranie smartfonu z aplikacją Lechange można równolegle można oglądać obraz z maksymalnie 4 kamer (1/2/3/4).
Czy mogę zarządzać kamerą poprzez inną niż Lechange aplikację?
Nie, Lechange jest dedykowaną aplikacją do zarządzania kamerami z linii Dahua Consumer, Dahua zapewnia sprawne działanie produktów przy korzystania z tej aplikacji.
Skąd mogę pobrać aplikację Lechange?
Darmową polskojęzyczną aplikację Lechange możesz pobrać z: www.dahuaconsumer.pl, lub z Google Play (App Store dla iOS).
Na jakich urządzeniach mogę zainstalować aplikację Lechange?
Aplikację Lechange możesz zainstalować na pracujących w oparciu o Android lub iOS smartfonach oraz tabletach i komputerach z systemem Windows.
Czy kamery Dahua dobrze działają w nocy?
Dzięki wbudowanym diodom IR i zaawansowanemu algorytmowi podczerwieni kamery zapewniają wyraźny obraz nawet w całkowitej ciemności, w zależności od modelu kamery posiadają podświetlenie nocne o zasięgu 10 lub 30 metrów
Jakie korzyści daje korzystanie z usługi chmura?
- Nagrania w chmurze pozostaną zachowane nawet przy całkowitym zniszczeniu kamery (w okresie abonamentu)
- Otrzymujesz nielimitowaną przestrzeń na nagrania (w okresie abonamentu)
Przez jaki okres chmura będzie przechowywała moje nagrania?
Oferujemy trzy pakiety, w których nagrania przechowywane są przez 3/7/30 dni
Ile urządzeń (kamer) mogę podłączyć do chmury?
Do jednego pakietu można podłączyć jedną kamerę.
Włożyłem kartę Micro SD, ale nadal nie ma zapisów wideo?
- Sprawdź, czy karta Micro SD została prawidłowo włożona do gniazda
- Przeciągnij w dół palcem stronę główną aplikacji Lechange, aby odświeżyć listę urządzeń
- Sprawdź status zapisu klikając kolejno:
> Status zapisu > Urządzenie archiwizujące
Jeśli karta pamięci ma status „Wyłączony”, kliknij “Włączony”
- Możesz również skorzystać z opcji „Sformatuj urządzenie archiwizacji”
- Pamiętaj, że urządzenia Dahua obsługują karty MicroSD w formacie FAT32
Co jest potrzebne do uruchomienia kamery?
- zasilanie 230V (zasilacz jest w zestawie z kamerą)
- dostęp do sieci wi-fi z routera pracującego w technologii 2,4GHz
- aplikacja Lechange (polskojęzyczna, darmowa aplikacja do ściągnięcia np. z Google Play)
Jak podłączyć kamerę do konta Lechange?
- Uruchom aplikację Lechange na smartfonie (rekomendujemy pierwsze uruchomienie nowej kamery poprzez aplikację zainstalowaną na smartfonie)
- Podłącz kamerę do zasilania, poczekaj kilka minut
- Sprawdź czy kontrolka urządzenia (dioda) świeci się na zielono
- Jeśli tak to przystąp do konfiguracji kamery do konta Lechange